Czas dostawy

- Czas otrzymania przesyłki składa się z czasu realizacji zamówienia oraz czasu dostawy, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
- Czas dostawy jest zależny od formy wybranego sposobu dostarczenia towaru. 
- Zamówienie składające się z towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości zamówienia, tj. po upływie najdłuższego z podanych czasów oczekiwania na towar. 
- W przypadku płatności przelewem, powyższy termin realizacji zamówienia wydłużony zostaje o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. 
- W przypadku braku towaru w Magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Kupującego, Sklep Internetowy ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od dnia jej zawarcia. 
- Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Sklep Internetowy ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. 
- Jeśli w Magazynie zabraknie towaru lub towarów objętych zamówieniem Kupującego i zamówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep Internetowy niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym (wiadomość na adres e-mail podany przez Kupującego lub telefonicznie), z prośbą o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia.

- Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia. 
- Paczki wysyłane i dostarczane są tylko w dni robocze. 
- Wszystkie nadawane przesyłki na życzenie klienta mogą być ubezpieczone. 
- Przesyłki dostarczane są poprzez  firmę kurierską DPD, czasu dostawy - 1-2 dni robocze. 
- w celu ustalenia przybliżonego terminu dostawy należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta firmy spedycyjnej, lub podać dyspozytorowi nr listu przewozowego oraz ew. poprosić o nr telefonu do kuriera. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących Państwa przesyłki można też skorzystać z systemu Track&Trace na stronie internetowej. Za opóźnienie w dostawie, wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.